Hoe borgt monpro kwaliteit

Elke bouwbedrijf of zzp’er die zich aansluit bij monpro moet voldoen aan een aantal kwaliteitseisen. Bij monpro hechten wij veel waarde aan deze eisen zodat we onze klant het beste eindresultaat kunnen leveren.

De kwaliteiten van monpro

Om ervoor te zorgen dat alle collega’s van monpro dezelfde service en kwaliteit bieden is het belangrijk om op de hoogte te zijn van onze kwaliteitseisen. Wij werken met de kwaliteitseisen van het VMRG en VKG keurmerk. monpro heeft alle kwaliteitseisen voor je op een rijtje gezet zodat je precies weet wat we van je verwachten.

De kwaliteitseisen van monpro zijn: 

  • Houd je aan de gemaakte afspraken: je komt op de afgesproken datum en tijd aan bij de klant om het werk uit te voeren. Doorgaans is dit tussen 07:30 uur en 8:30 uur in de ochtend.
  • Wees klantvriendelijk en respectvol. Je bent in de privé omgeving van de klant waardoor het belangrijk is om de ruimte weer netjes achter te laten als de werkzaamheden zijn afgerond. Ga je de volgende dag verder? Overleg dan met de klant wat acceptabel is.
  • Duidelijke communicatie met de klant: zodat de klant precies weet wat er staat te gebeuren. Je geeft aan wat er allemaal moet gebeuren en in welke volgorde je gaat werken. Je maakt het bespreekbaar als er zich restwerk voordoet.
  • Het opleveren van goed werk. Je gaat met de klant de woning door en bespreekt wat er allemaal gedaan is. Samen met de klant vul je het opleverrapport in.

Wanneer je monteert voor monpro dan ga je automatisch akkoord met deze voorwaarden. Mocht er een situatie ontstaan waarom deze kwaliteitseisen niet kunnen worden nageleefd, neem dan contact op met je contactpersoon. Samen kijken we naar een werkbare oplossing waarbij monteur en klant het gewenste resultaat bereiken.

Wat verwachten we nog meer van je?

Naast bovenstaande voorwaarden werkt monpro nog met een aantal spelregels. Wat zijn de monpro spelregels? Je leest het hier. In het kort verwachten we van je dat je in het bezit bent van een VKG certificaat, relevante werkervaring, basis VCA, rijbewijs en goed gereedschap. Op deze manier kun je op de juiste manier monteren bij onze klanten. Je werkt op een veilige en verantwoorde manier en kunt hierdoor ook de bewezen kwaliteit waar jij als monteur elke dag voor gaat garanderen.

Heb je vragen of opmerkingen neem dan gerust contact op met de klantenservice via 088 235 6350.